Skön shopping i Skövde.......

Ni har väl hört reklamen. Idag har jag ägnat mig åt just detta. Man kan säga att "härtill var jag nödd och tvungen". Alternativet hade varit att titta på när min bil genomgick 3000-milaservice, vilket skulle ta ungefär en och en halv timma.
Firman som utförde arbetet, ligger intill ÖB, -där det låg förut, vill säga! Vart skulle jag då shoppa, Cheapy, Mekonomen eller Rydéns Outlet? Valet var inte alltför svårt,
lite kläder kan man ju alltid intala sig att man behöver,
men 90 minuter i en affär, blir väl långsamt?
Med facit i hand kan jag berätta att tiden gick fort och jag hittade lite fynd. Väl tillbaka på bilverkstaden kan vi prata om ordentlig shopping, här var det ingen rea, minsann. Hej & hå, fladdrade tusenlapparna iväg på 2 minuter.
Då var det mycket roligare att bara handla för drygt fyrahundra, fastän det tog en och en halv timma.
Valuta för pengarna kan man säga......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0