"Stenkul", men bättre kan dom!!

Åkte direkt hem från jobbet idag, för att bänka mig vid TV:n och kolla om England äntligen tänkte spela fotboll.
Sista chansen så att säga, men det blev tredje gången gillt med vinst över Slovenien.
Man kunde i alla fall se att de försökte, men det är långt kvar till den nivån man kan kräva av proffs.
Då jämför jag med matcherna från Premier League som visas på betalkanalerna under vinterhalvåret.
Nu har de i alla fall möjligheten, (då de är klara för åttondelsfinal) att visa vad de går för, framöver.
Det vankas mer fotboll under kvällen, men först måste jag se hur andra tokiga engelsmän renoverar fallfärdiga hus  på landsbygden.
Enligt detta program finns det ingen gräns för vad de ger sig på, en del objekt är i stort sett bara en hög sten att börja med. Mycket dyrare än de räknat på, blir det också alltid.
Vi får se hur vårt inglasningsprojekt slutar, de kommer imorgon och sätter dit glasdörrarna. Skillnaden från TV är att vi tittar på när andra gör jobbet och har ett fast pris. Men som alltid gäller: "Smakar det så kostar det!"
Få allting klart blir kul, men fakturan förtränger vi så länge det är möjligt.
Garanterat kommer den dock "som ett brev på posten".



Min egen, färdigbyggda, stenhög

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0