Inga fritidsproblem i helgen

Då var det dags att fira midsommar. Det kan man göra på flera sätt. Jag kommer att jobba.
Har fått förmånen att hålla ställningarna helt ensam imorgon, men lördag och söndag kommer det en kollega och håller mig sällskap, nästan hela öppettiden. Tur är väl det, så det blir lite ordning!
Det känns inte alltför betungande , då jag har varit ledig så länge, att jag hunnit "vila upp mig" inför det nya uppdraget.
I morse blev jag dock snuvad på min sovmorgon, eftersom Glasmästar'n äntligen kom och monterade färdigt altandörrarna. Så nu kan vi sitta i glashus, (men kasta sten får vi låta bli!)
Tack vare(!) dessa hantverkares tidiga vanor fick jag "extra" tid för annat, som normalt aldrig hinns med före färd till arbetet. Vilket gjorde att när jag återkom hem fanns det också tid!! Nu till att i lugn och ro avsluta "kusintröjan".
Vi får se om den blir godkänd.


Vårt nya "uterum"


Huset med inglasade altanen


"Kusintröjan"

Kommentarer
Postat av: Elin

Ser jättemysigt ut!!! Vi ser fram emot varma sommarkvällar i uterummet! :)

2010-07-02 @ 07:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0