Jordgubbar och prinskorv

Lika varmt idag som det var igår. När man duschar, tar det inte lång tid innan man känner sig klibbig igen.
Men det är i alla fall lite psykologi i det hela, då man vet att man alldeles nyss har duschat, så man är ren och ska lukta ok.
Inte den mest idealiska dagen att besöka sjukgymnasten på alltså, men det var idag jag hade fått tid.
Remissen dit gällde egentligen knät, men den muskel (eller brist på) som jag sträckt:
"ungefär under höger arm", var mera akut att få hjälp med, om det var möjligt.
Jag kunde inte riktigt förklara exakt var och hur det gör ont och hon testade en massa rörelser med mig, framför spegeln! Gissa om jag tyckte det var mysigt?
Fick i alla fall en del rörelser att utföra under ca två månader och sen får vi se hur det går med både den "diffusa högern" och knät.
På väg hem köpte jag både jordgubbar och grädde. Sen ikväll till fotbollsmatchen Spanien-Portugal,
(som jag trodde var igår) gjorde jag iordning "Westman special".
Vilket består av stekt prinskorv med senap på gaffel, tillsamman med jordgubbar och gräddmjölk. Jag lovar, det ääääär gott!!!!! Men maken är fortfarande inte övertygad om detta.


Rätt som det var, mitt i solskenet kom en störtskur!


Regnet varade i ca tio minuter


..sen gick solen ner som vanligt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0