Vart tog söndag vägen????

Sover man länge på morgonen blir dagen kortare. Är det någon mer än jag som kommit på detta.
Sitter här och undrar vart söndagen blev av. Sen frukost på altanen, (bestående av kokt ägg med sill, ostmacka och kaffe) följt av att laga kålpudding till middagen. Har också tagit en massa bilder på "husets överskottsmaterial" och lagt ut på Tradera. Det tar tid vill jag lova, flera timmar har jag ägnat mig åt detta tråkiga göromål. Men eftersom det i två dagar inte kostar något om det inte blir sålt, var det inget som gick att skjuta upp om jag ville utnyttja tillfället att bli av med alltid något "skräp". Vi får se hur det går, nu är det gjort i alla fall.
Nu ska jag se om brasilianarna spelar fotboll eller om de också bara går och hänger på plan, som vissa andra lag.
Svennis kanske kan ta en skalp med "sitt" Elfenbenskusten.
Till den önskade underhållningen, bra fotboll, ska jag spisa kalkon & fetaost-sallad som blev över från igår.
Lite kaffe slinker nog också ner.
Imorgon väntar besök hos Hem & Hobby för att hämta gardinstänger till altanen. Maken är ledig och ska följa med, men förväntar sig ett snabbesök. Tror han ,ja!!!!!


Pausbild Brasilien leder med 1-0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0