det tar aldrig slut....

Jag som trodde det nästan var över, men så hostade jag precis när jag lagt mig igår natt och sträckte till något i höger sida, både fram och bak, så nu får jag "planera " hostandet, inte alls, är att föredra. Det hjälper inte ens med värktabletter. Har i alla fall sjukskrivit mig hos Försäkringskassan idag, för något arbete duger jag inte till i rådande tillstånd. För övrigt får jag ju inget heller, (två stycken tack för visat intresse-mail har anlänt idag bara.) Kan eventuellt få en del A-kassedagar "sparade" för framtiden och jag lär inte förlora på sjukskrivning heller. Om jag läst rätt får jag exakt samma "enorma summa" från Försäkringskassan, minus en karensdag förstås.
När jag satt riktigt stilla i fåtöljen gick det att brodera lite försiktigt, för sängen har jag tröttnat på så att säga.
Inte finns det mycket att se på TV heller trots alla kanaler vi har tillgång till. Har pratat med vårdcentralen och bedömningen är vila, värktabletter, varm dryck........och vänta.


Dagens nöje nr. 1.....


och nr. 2.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0