Ett klipp!

Om vi ska vara helt sanningsenliga så var det rätt många klipp innan Karin fick ordning på frisyren igen. Men det blev precis som vanligt, bra. Skulle det mot förmodan någon gång inte bli bra, så är det sannolikt inte frisörskans fel ändå.
Det har varit fint väder idag, kallt men sol. Runt -10 och det var lite hostigt, även den korta promenaden till Salongen. Kunde sedan försiktigt "skjuva" undan snön på uteplatsen, så jag kom in i glashuset. Där lindade jag en nyinköpt ljusslinga runt gardinstången, som lyser upp fint därute.
Till middag idag festade jag på lever. Tror (nej jag vet) att maken var nöjd med sina rester, av spagetti & köttfärssås. Sen har jag även bakat korintkakor till julaftonsfikat.


Så här såg det ut på eftermiddagen idag....


....åt andra hållet. Påbörjad "pulkabacke".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0