Sitter här och nyser.....

Fortfarande inte så mycket snuva, men nyser med jämna mellanrum, lite bättre i halsen, hoppas det avtar nu.
Det har inte blivit så många knop idag, bara en tvättmaskin och nya fäscha lakan i sängen. Matlådan var ju bara att värma. Satt och målade i eftermiddag, lite nöjdare med resultatet denna gång, så övning kanske ger färdighet, även i mitt fall.
Det ringde en kille från LIONs och frågade om jag ville vara med på Adventsmarknaden 28 november, på torget i Tibro och det tackade jag givetvis ja till, då det inte var någon "hissnande" kostnad. Roligt att det händer lite mer på byn, då får man haka på. Det blir två marknader på en och samma vecka eftersom Hönsa Julmarknad går av stapeln torsdagen därpå. Alltid något att se fram emot.......
....och så får vi se om vi är välkomna till Stockholm runt advent också, har inte fått nå't svar på mitt föreslagna datum för eventuellt besök än.


Sonens "dataskynke" för hallen är klart för leverans


Nästa tröja är alldeles strax klar för montering ca 3-4 år


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0