En vanlig söndag

När dagen går mor sitt slut, undrar man ibland vad man har åstadkommit och vart den tog vägen. Idag har det inte hänt så mycket, mer än frukost i glashuset, en del TV-tittande med avbrott för middag och sen åkte maken på fotboll. Då fortsatte jag att glo på TV och sticka på en liten Pippi-tröja som är beställd, samt så småningom ikväll, sydde jag färdigt "vintergardinerna" till glashuset. Ska stryka och sätta upp dom imorgon.
Det gick en "Morden i Midsomer" på TV8 som jag inte hade sett förut (vad jag kommer ihåg), så det var väl dagens höjdpunkt. För inte var det frysens pipande i en halvtimma, efter det att maken glömt stänga dörren, i alla fall.
Han tyckte jag var sur för detta och det är väl klart, när man måste lyssna på odjudet så länge.
Själv hade han inte ont av det, då han hör lite dåligt.....


Kvällens "bov" vid sin dator, där han ofta befinner sig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0