Färdigpackat, Spanien nästa!

Nu har resfebern börjat krypa sig på, väskorna är nästan helt färdigpackade och solen börjar gå och lägga sig.
Det kanske jag också ska tänka på, eftersom vi ska gå upp strax efter två i natt för färd ner till Landvetter.
Planet lyfter 07.00 mot Malaga, i alla fall det som vi ska åka med. Det svåraste nu blir väl att kunna somna, brukar ju inte direkt lägga mig vid åtta-tiden.
Mobiltelefonen är satt på väckning, äggmackorna till matsäcken är klara, bryggaren är laddad och diskmaskinen är i full gång. Tror inte jag har glömt något.........


Inte kanske precis detta planet men det börjar på C, City Airlines


Landskapet som väntar


Därborta runt kröken nå'nstans ska vi bo


Dessa gränder tänker vi utforska


Maken kanske lägger sig på playan, mera tveksamt för egen del...


Börja "storkoket" av "Gambas al pil-pil" Ingemar är på väg!

Kommentarer
Postat av: Elin

Perfekt att åka ner nu när det börjar bli typ vinter här hemma... brr.



Trevlig resa och kör försiktigt!



Kram!

2010-10-17 @ 19:27:15
Postat av: Marie

Hejsan Gerd!



Vad mysigt ni ser ut att ha det. Lite avis är jag men inte missunsamm. Hoppas att ni får riktigt fint väder. Här har det regnat riktigt mycket och i kväll är det kallt som fasen. Så i morgon lär det bli halt för dem som skall ut på vägarna.

Hälsa till maken att pinnen har kommit.



Ha det nu så gott tittar in och följer er på resan.



Kramen

Marie

2010-10-20 @ 20:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0