Målarsöndag

Lite segt att komma igång med något vettigt, men till sist tog jag mig i kragen och satte mig vid köksbordet för att grundmåla lite "alster". Det försvann ganska många timmar, varvat med lite handboll på TV.
Nu får det stå på tork ett par veckor, kanske är de torra tillräckligt för att börja dekorera när vi återkommer från Spanien. Imorgon ska vi lämna in min bil, så de får limma fast en list som släppt, vilket verkade vara ett ganska vanligt fel på den modellen. Dessutom ska SAABen besiktigas, vi får hoppas att det inte blir några dyra överraskningar. Maken är ledig med fridagar både måndag och tisdag, om de kan låta bli att ringa in honom till övertidsarbete. Nu får det nog bli lite TV igen, är ganska trött i ryggen efter allt målande.
Lite kaffe går också ner tror jag bestämt....


Färgglad hyvelbänk


Brinner det i "skogen"??


..nej det är bara solen som går ner lite tidigare över den bortre delen av sjön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0