Ännu en måndag är snart till ända!

Inget vettigt gjort på hela da'n, förutom återigen skickat en ansökan till ledigt jobb och fått sista löneutbetalningen från sommarens anställning i Karlsborg. Satt en stund i glashuset och hade det varmt och skönt, när det blåste utanför. En kopp kaffe och korintkaka var mitt sällskap. Apropå sällskap, så tittade jag på Lasse Åbergs "Sällskapsresan", den gick på SVT 1 vid tvåtiden, en klassiker som håller ganska bra än.
Ikväll har det också blivit "Ullaredsåpan" på femman, var ju tvungen att kolla in "min kompis" Morgan som jag pratade med i onsdags. Såg också ikväll bildbevis på Facebook, att brevet till dottern hade anlänt välbehållet.
Får nu ladda inför morgondagen med en extra omgång rörelser med knät, ska till sjukgymnasten igen. Det är lite segt, då ingen förbättring känns över huvud taget, snarare tvärtom. Motivationen är låg, men jag försöker i alla fall. Därefter hälsar jag nog på Helen i Företagscenter, som jobbar slavtider hela veckan.
....och naturligtvis Candela second hand.
Hittade lite solnedgång och en måne som gömde sig bakom träden åt norr.


Välkänd vy


I nordlig riktning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0