Pappersdag

Missade att dokumentera gryningen idag, då jag som vanligt sov gott en bra bit in på morgonen. Det fanns smörgåstårta till frukost, men "grundade" med lite fil först. Kaffet smakade också bra. Sen var det dags att läsa tidningen och mycket riktigt stod det om SMÄLLEN med några foton till. Ingen blev skadad och skorstenen användes inte längre, så det var många "tur i oturen", med facit i hand.
Sen kändes det dags att sortera och uppdatera lite jobbsökar-relaterade papper. Vilket inte tog alltför lång tid.
Fint väder ute men väldigt blåsigt, så jag övertygade mig själv om att det inte var någon hit att promenera.
Däremot tog jag en seriös "date" med mina streckgubbar, för att freda samvetet och i envetet försök till förbättring av det trilskande knät. Har dock mina tvivel, eftersom det knakar och knastrar oroväckande, så snart jag anstränger det med övningar. (Får hänga i ett tag till i alla fall.)
En kort promenad till postlådan blev det ändå. Imorgon väntar torghandeln på mig och sedan en tur till sonen för avslutning på konsult-uppdraget (i bästa fall) annars blir det väl ytterligare en del ideellt arbete, även på distans.


Här är bilderna från SLA på Smällens resultat...


Som sagt, jag och bilen kom undan med blotta förskräckelsen


Har maken varit framme, eller är det praktiskt distansarbete som är utfört??
....och lite solnedgång på ett hörn, blev det visst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0