Ullared

Nyss hemkommen från en heldag på Gekås & lite andra affärer runt omkring. Vi anlände kl.10.00 och åkte inte hem förrän 18.45. Då hade vi två kortare avbrott för lunch vid två och fika vid fem. Efter lunch kände jag att tillräckligt med energi tillförts för en kort-kort tur till net-on-net, dit jag hade "skickebud". Den inköpsrundan kändes som minst halva dagen för övrigt. Har aldrig förstått och kommer aldrig att förstå, hur man kan intressera sig för deras utbud. Men det är ju tur att andra har en annan uppfattning, (för dom!)
Jodå för den som undrar, jag träffade Morgan och pratade även med honom. Han var sig lik från TV, kan jag meddela. En del fynd tror jag att det blev och en och annan julklapp, samt ordentligt mycket julpapper. Inte var det gratis men klart mycket billigare än om jag köpt allt här hemmave'. Är ganska mör nu, så sovmorgon blir det garanterat imorgon. Har dock hunnit kolla min mail och vilken tur att jag vann på lotto! Jo det är sant, 21 riksdaler, så eftermiddagsfikat på 18:- var gratis och två av tre bärkassar i plast.


Två svanar var lite nyfikna på oss när vi åt äggmackor, på ditväg.


Vissa hade större bilar och övernattningsmöjligheter för dubbelt nöje


Eftermiddagsfikat, morotskaka med kaffe


Två stycken har redan stigit av, så detta är bara lite mer än hälften av lasten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0