Host och snörvel

Idag har morföräldrarna legat på sina sängar, största delen av dagen och sovit ganska mycket. Vi är förkylda båda två. Jag har lite hosta och en aning snuva samt rasp i halsen. Maken har mycket snuva en aning hosta och rasp i halsen. Båda har haft feber också. Vi har pillat i oss alvedon och hoppas på att det ska funka även imorgon, när vi blir hämtade mitt på dan, av en norrman för transport till flygplatsen. Mamma och barn har badat en liten stund på förmiddagen. Jag och storebror åkte till affären och köpte bl.a. fiskpinnar till middag. Nu är mor och barn på en kvällspromenad för lite sista akut shopping. Jag har vallat dammsugaren, som en början inför morgondagen och bakom mig står en torkställning med ren (dock ej ännu torr) tvätt. Imorgon blir det mer slitage på tvättmaskinen, en sista frukost och slutstädning.


Det är tur att det finns toapapper tillgängligt


tvätten


Kvällsfika med sandwich-glass och petit choux mmmm....

Kommentarer
Postat av: Marie

Hejsan!



Stackars er som blev sjuka på resan. Hoppas att ni blir av med det kvickt.



Krya-på-er-kramar

2011-04-19 @ 19:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0