Spanien-nyckel

I eftermiddag har jag förenat nytta med nöje. Nyttan var kort och gott, ett besök på gymet (ett härtill är jag nödd och tvungen-uppdrag). Får väl fortsätta att tro på nyttan härav ett tag till, trots att det gör ont lite varstans, mer eller mindre, i bland annat "muskler som man inte visste att man hade". Nöjet däremot var att hämta nyckeln till lägenheten i Spanien som vi har hyrt från tisdag. Tjejen jag hämtade den hos talade om att de hade bäddat sängarna åt oss, inte bara lagt fram lakan. Vilken lyx och vad skönt, när vi anländer mitt i natten! Så vi hinner sova lite innan vi måste upp, för att handla på den mysiga marknaden i La Mata, vid havet. Nu ser vi fram emot semestern, peppar,peppar........


Fru bofink x 3 spelar inte boll, men hittade lite solrosfrön på rymmen från fågelmataren


Kan det möjligen vara en ejder, som tar en simtur?


Detta är i alla fall en av påskliljorna som pryder vår trädgård.

Kommentarer
Postat av: Marie

Hejsan Gerd!



Tittar in och önskar er en trevlig resa. Håller alla mina tummar att det inte blir något vulkanutbrott i natt. Lite avis är jag men inte missunsam.



Ha det nu så skönt.



Kram

Marie

2011-04-11 @ 17:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0