Hjo

Varit en sväng till Hjo, besökt mor och far samt sen också syster. En snabbis på Hem & Hobby för inköp av en äggklocka till sonen, som jag lovat han skulle få. Sen hittade jag några prylar till, men som sagt en snabbis var det denna gång.
Väl framme i Tibro på hemvägen utnyttjade vi en rabattkupong i Sibylla korvkiosk, ät två betala för en.
Det var hamburgare Big Meal som erbjudande, vilket blev söndagsmiddag. Maken tyckte att "jag bjöd ut honom på så fint matställe". I matlådan till imorgon får han revbensspjäll med potatis & sås, (ingen av hans favoriter.) Men det var extrapris på revben och jag tycker det är gott. Liverpool vann över Chelsea alldeles nyss. Rätt åt Chelsea eftersom de köpte Liverpools anfallsstjärna Torres för rekordsumma i veckan. Motivation slår pengar!!


Middag imorgon med potatis och äppelmos, samt sonens "present"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0