Utanför dörren!

Har faktiskt varit utanför dörren idag, alldeles själv med bil till metropolen Tibro och handlat mat samt kollat fynden på Second Hand. Förra lördagen när maken var med till Second Hand-butiken (för att jag skulle få komma ut och roa mig lite) köpte jag ett par stickor, vilka inte fanns att finna i kassen när vi kom hem. Idag hade jag bestämt mig för att fråga om de var kvarglömda vid packningsdisken. Tänkte på det flera gånger i affären, men glömde naturligtvis av det i alla fall! Precis när jag skulle gå iväg och packa dagens fynd fick jag se stickorna ligga bakom disken, förklarade då att de var mina sen förra lördagen, så nu är de i sitt nya hem.
Har även bakat en liten kaka som ska med på utflykt till Hjo imorgon för att förhoppningsvis avnjutas till elvakaffe hos "päronen". Håller nu tummarna för att dagens "form" håller i sig och blir bättre dag för dag framöver.


Säsongens första semlor väntar på varm mjölk för intagande till kvällsmat.
De smakade bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0