Andra dagen....

Dagarna går väldigt fort. Allrahelst när man inte kommer isäng förrän väldigt sent på kvällen och följdaktligen sover länge morgonen efter. Så denna dagen bara försvann med lite matlagning och stickande framför TV:n till skidor och engelsk fotboll. Nu är det dags för Morden i Midsomer, nya avsnitt, så det blir en liten paus för mer TV.
Sen kan jag meddela att det vid en kontroll av mitt konto, går in pengar från Försäkringskassan imorgon. Ganska imponerande snabbt i alla fall. Det känns lite retligt i halsen tycker jag. Vi får innerligen hoppas att det bara är inbillning, men jag har ju haft bacillerna på nära håll nu i flera dagar, eftersom det varit helg. Som sagt får leva på hoppet ett tag till, men vore väl typiskt eftersom jag ska återanmäla mig till Arbetsförmedlingen imorgon, för att åter igen stå till arbetsmarknadens förfogande. Till vilken nytta, kan man ju undra?!


Leta julgran är inte lätt om man är liten


en vilopaus


sen var det bara att dekorera den också


...och här är det färdiga resultatet som lyser upp vårt glashus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0