"Konstvandring"

Väldigt dåligt väder ute idag med regn och blåst. Enda gången jag stack ut näsan var för att hämta mer äppelmos i "gäststugans" frys. Snart är också den lila tröjan klar p.g.a. vädret, ska bara sy ihop det sista till Morden i Midsomer snart. För övrigt finns det många prylar i mitt hem, så jag kan fotografera lite såna, när inget annat händer.
Därför kommer här några fler tavlor och även prov på morfars hantverk.


Dåligt väder...


Ljuskrona (morfar Josef) på byrån i vardagsrummet samt
tavla av Hans Westman (inget namn)


Femarmad ljusstake av masurbjörk (morfar Josef)


Min favorittavla av Hans Westman "Nya vägen"


...och en till av Hans verk. "Staden"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0