Ännu en färdigjobbad helg

Då var helgtjänstgöringen slut och veckans vanliga dagar följer strax därpå, med ännu lite mer arbetstid per dag. Innan jobbet imorgon ska jag bara en tur till Hjo, hämta far för färd till sjukhuset i Skövde och operation igen. Vi får hoppas på det bästa möjliga resultatet och att han kryar på sig bra. Resten av dagen ska tillbringas på Turistbyrån i Karlsborg, närmare bestämt till halv sju. Idag har inte så mycket hänt, förutom att skärmbilden på datorn ställde sig på tvären, tio minuter innan jag stängde. Kunde inte lura ut hur det skulle fixas. Får vi mixtra med imorgon (läs: får min kollega fixa). Jag har i alla fall klarat av gymet ikväll och fyllt bensin i reservdunken, så gräsmattan kan bli trimmad senare under veckan. På lunchen knäppte jag några Göta Kanal-bilder. För övrigt kan jag intrigen till sista Kanal-filmen utantill, då den går i trailers oavbrutet hela dagarna på jobbet.


Luktärter från Fagersanna på utflykt till Karlsborg


Fascinerande skådespel, vägen försvinner.... två gånger i timman!


Söndagsidyll vid kanalen


Just det...... Göta Kanal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0