Måndag hela veckan.....

Nej, så illa är det inte. Men det blir inte mycket annat gjort än att vistas på arbetsplatsen och laga ny matlåda till nästa dag. Fastän idag har det nog blivit nå´t fel, för jag har städat delar av huset, fixat lite tvätt och som synes blir det tid över till "ljug" också. Fick ett SMS från Spanien från två semesterfirare, som hade det superbra. Det är dom väl unt då de bara har tre dagar till godo och dom går fort.
Kanske var det en extra portion osynlig energi i Weight watcher´s färdigrätt, för inte var det så mycket i annan form.  Och för den som eventuellt undrar, jag har inte börjat måndagsbanta, men hade ingen annan snabbmat att ta till ur frysen. Resterna från helgen räckte bara till en. Det märks att turistsäsongen börjar komma igång, för man hinner inte göra klart en sak i taget längre. Men som en av mina tidigare chefer uttryckte det: "Ordna kön bara!", så ska det nog gå bra även framöver, då det började ytterligare en kollega idag.
Kan nog tänka mig att till och med avstå besök i second hand-affären imorgon, har fått tillräckligt med stimulans ändå och känner att jag kan "hoppa över " ett tillfälle. Det är framsteg det eller.....?


"Absolut Illusion" är det på riktigt? (Limited edition)
Apropå stimulans! makens födelsedagspresent från dottern.


Who needs Spain a day like this??


or Oia in Santorini, Greece??


when you get it for free,....at home!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0