Inte många knop

Kan inte skryta med att det har hänt eller blivit gjort speciellt mycket idag. Det visade sig dessutom att maken var ledig, vilket jag började misstänka när han inte lade sig förrän halv två inatt.
Eftersom det fanns matlådor klara, var även Inga ledig från spisen, i alla fall till frampå kvällningen, då nya sådana krävde tillverkning för att ha något till middag nästa dag. Alltid är det nå't.
Det har varit väldigt blåsigt idag, men hyfsat varmt ändå, vilket jag märkte vid min långpromenad till postlådan.
Den innehöll dock mestadels reklam, men det är ju väntat på måndagar.
Solen hann fram en stund, så det blev en ordentlig solnedgång ikväll och det var vindstilla i glashuset, när vi drack eftermiddagskaffe där.
Imorgon bär det iväg till Hjo för ett möte angående mitt godman-uppdrag och en avstickare till Skövdevägen.
Ska nog hinna slinka in på Hem & Hobby också tror jag. Sen är det secondhand-dag dessutom, så det blir "änna körigt"....


Imorse hittade koltrastarna frukost i häcken....


Solnedgången på g....


några minuter senare såg det ut så här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0