Ännu en blåsig dag

Tycker att nu får det räcka med "höststormar" på ett tag. Det gick vita gäss på sjön i morse igen. Nu har det ju lugnat ner sig under dagen och ikväll är det riktigt fint. Varmt har det också blivit. Det är dessutom dags att vänja sig vid tanken på att jobba heltid i tre månader. Tar nog ett tag att komma in i nya rutiner, men jag får vara glad att det är ett kul jobb och en bra arbetsplats. Det är inte alla förunnat att få arbeta med det man tycker om och är intresserad av. Gymbesöket har jag sparat till imorgon, då kan jag som belöning slinka in på second hand-butiken efteråt. Vill till att känna sina svaga punkter och agera därefter. Med andra ord, att hitta de rätta mutorna, för att lura sig själv till prestationer. Den verkliga belöningen sen, får vi hoppas på blir en något bättre fysisk form.....


Min kvällsmat!


Syrenerna blommar så fint runt vår soptunna.


Krydd och jordgubbsodlingarna är på gång....


Fick dock köpa lite bär från Spanien i väntan på egen skörd, jo vi har hallon också!


Kan titta på blommorna så länge.......


....och solnedgången över den nya verandan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0