Solen sken en stund

Rätt vad det var på förmiddagen blev det så ljust inne. Undrade naturligtvis vad detta berodde på och fick strax förklaringen, solen behagade att titta fram. Det var en trevlig överraskning, om än kortvarig sådan.
När jag var klar att ta min tur till gymet hade den redan "vandrat vidare" och lyste sedan med sin frånvaro (haha) resten av dagen.
Får väl anse att jag även gjorde vår veckohandling när jag ändå passerade affären, i alla fall när man läste summan på kvittot. Nåja, en hel del proviant blev det trots allt.
Kompisen har landat på svensk mark igen, fick ett SMS nu ikväll. Har inte träffats sen början av oktober, så ser fram emot en fika snarast.
I matlådan för morgondagen finns köttfärssås och potatis till maken, jag får väl koka mig pasta när jag kommer hem från Hjo-resan framåt sen eftermiddag.


Boende för 55+ börjar ta form, precis bredvid Netto.


"Belöningen" efter gymet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0