Klara att fara!

Ytterligare en dag att lägga till dom som det inte blev så mycket gjort på. Åkte visserligen in till Tibro och handlade litegrann, ringde något telefonsamtal och fixade klart småtröjorna, men för övrigt inte mycket annat.
Som sagt småtröjorna är klara att fara, de är tänkta att få ett hem i Holland, ska bara packa dom väl.
Imorgon ska jag ta en utflykt till Hjo med flera ärenden på agendan och nu väntar en tvättmaskin på att bli omhändertagen, innan sängen kommer på tal. Nåja, eftersom jag är nattuggla och det är en hel timma kvar till midnatt känner jag ingen panik och kan nog hålla mig vaken en bra stund till. Kanske betala lite räkningar rentav.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0