Mittwoch

...eller onsdag, vilket ju faktiskt är mitt i veckan. Det fastnade lite tyska glosor i skallen sen fikat igår. Man kan kanske säga att det är ett fall framåt i språkkunskaperna när man börjar "tänka" på ett annat språk. Jag vet inte om det är nå'n som fattar vad jag menar men det är kul med språk. Ännu roligare blir det, om och när, man kan använda sig praktiskt av det. Hoppas jag får träna snart igen.
Har börjat plocka iordning grejerna inför Bondens Marknad i Karlsborg, nu på lördag. Tror nog att jag ska kunna ha ytterligare en liten tröja klar att ta med. Inte för att det är någon brist i lagret direkt, men ändå kul att tillverka nya.
Marknaden går av stapeln utanför fästningen, klockan 10-15. Det kommer att finnas en hel del att titta på och handla.
Dryga fyrtiotalet utställare/hantverkare med många olika produkter kommer att delta och lite uppvisningar av skilda slag blir det också. Har beställt fint väder, så det så!


Lite smakprov inför lördagsmarknaden


ytterligare ett alster på gång


"Stenkul!" Fina exemplar plockade med omsorg på en strand i Spanien (Nerja)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0