Sist ut....hemgjord glass och räkmacka

Sista dagen på år 2012 och det har inte passerat speciellt mycket. Fick dock "kasta mig ner" till butiken och inhandla grädde, så vi kunde premiärköra vår nya glassmaskin som kom till oss i form av en julklapp.
Nu kokar det ägg på spisen, till en likaså hemmagjord räkmacka, att avnjuta framåt kvällen.
En bingolott har jag också köpt, så nu får jag roa mig i två timmar snart och som vanligt inte vinna nå't, eller?
Vi ska som Ni förstår inte göra någonting, bara vara hemma och fira in det nya året.
Kan vara väldigt skönt det också, att bara slappa (och sticka...)
Resultat på Bingolotto, en ny bingolott.
Sen kan jag ju även på det här sociala mediet passa på att önska alla mina läsare GOTT NYTT ÅR!
 
Det var några tappra människor som mitt på dagen hade vågat sig ut på isen för aktiviteter.
 
"Premiärtur" för glassmaskinen. Idag blev det björnbärsglass!
 
....och här är våra portioner, finns lite kvar i frysen också!
 
När jag inte spelade bingo, gjorde jag sån't här. Några till klara....
 
Dukat och klart för nyårs-skålen.......
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0