Planer som "sket sig"

Blev inte riktigt som jag hade planerat idag. Kände direkt när jag skulle kliva ur sängen hur världen snurrade. Det har väl hänt några gånger förut genom åren och jag vet inte riktigt vad det kan bero på. Men magen, (nå'n form av katarr) kanske man kan "skylla på". Den förde i alla fall ett förfärligt väsen och jag har haft känning av halsbränna under några dagar. Hur som helst tyckte jag inte att det var lämpligt att sätta mig och köra bil i detta tillstånd, så fick ringa återbud till både lunchdate och annat möte. Trött har jag varit också, hörde på TV:n att det kunde man bli av sommartidsomställningen, men främst om man var tonåring. Så då är jag kanske det, haha!
Plockade lite i trädgården igår också, så smidigheten (om den någonsin existerat) fick sig en "knäck" dessutom.
Har i alla fall skickat iväg ytterligare jobbansökningar nu i eftermiddag. Till vad nytta? Ja det får vi se.......


Kan lantchips med gräddfilsmak och tranbärsdricka vara bra medicin?


....och vad är nu detta? Jo vardagsrumsgardiner, orginal från tidigt 50-tal
Moderna igen, eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0