Onsdagsärenden

Ingen praktik idag, sovmorgon följdaktligen och vakna med huvudvärk som extra bonus. Inte lika illa som förra onsdagen (hoppas verkligen att det inte blir en trend) men tillräckligt för att tänka om, angående dagens planerade aktiviteter.
Gjorde färdigt alla julklappar att skicka utomlands och maken kom till slut ut på sin promenad som han flyttat fram i två dagar, på grund av nederbörden.
Middag vankades även idag och då blev det "lökadopp med fläsk". Sen var jag redo att åka till Tibro för att hämta ett paket som kommit till ICA och dessutom posta breven till USA. Europa-breven får vänta till nästa vecka.
Hade fått ett mail angående min annons som jag i förrgår lagt upp på annonsera.se (gratis två-månadersannonser), gällande intresse för vad jag hade att välja på i barntröjor.
Har ikväll påbörjat en ny barntröja inspirerad av önskemålet i mailet, men har även "fotat" alster från lagret och skickat "till påseende". Vi får se om det blir någon nätaffär.
Nu blir det TV igen, Benidorm, för Bönderna har jag redan avverkat......
 
Granen står så grön och grann i grannens trädgård. Tät och fin, man kanske skulle.....
 
"Julflygplan" på himlen, flera stycken idag på låg höjd.
 
"Lökadopp & fläsk"
 
Avgående brev.....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0