Tack för lånet....

Idag var det riktigt kak-kalas på Candelas second hand. Inte bara mina banankakor, utan två sorters andra småkakor hade en annan av damerna med och bjöd på. Banankaka vet jag ju hur den smakar så jag passade på att testa en av hennes sorter istället, som efterrätt till smörgåsen.
Innan detta frosseri fick vi dock bära och sortera upp en alldeles förfärlig mängd kassar, som givmilda människor skänkt under lördagen. En del tid blev det även över till att ställa iordning trähyllan och burkarna, som jag nu lämnar över ansvaret för till en kollega.
Slutade vid lunch idag och åkte vägen förbi sonen, som hade en stor lätt Samsonite-bag vilken vi fick låna.
Där gick det i en ansenlig mängd kläder och lite annat, utan att det väger för mycket.
Vi kan nog anse att provpackningen härmed är avslutad och övergå till skarpt läge.
En av kompisarna kom förbi nu ikväll och önskade trevlig semester, så det siktar vi nu på framöver......
 
Snart så.......(fast minus barnbarn denna gång)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0