Vad får man för en hundring?

Idag blev det lite sorterande av allt som finns i gömmorna här hemma. Lyckades få ihop en full kasse att ta med för inlämning på second hand. Vädret lämnade väl återigen mycket övrigt att önska, då det var tråkmulet med nederbörd senare frampå dagen.
Det var väl "tur" att jag lämnade en hel kasse, för det kom med åtminstone en halv tillbaka.
Ibland springer man bara på en massa kul grejer och definitionen på kul grejer, varierar ju som tur är beroende på tycke och smak.
Lite mat behövdes också, men snart var jag hemma igen. Syster hade skickat det sista pappret jag behöver för årets redovisning och på uppmaning hade hon faktiskt skrivit ett litet brev, om vad hon skulle ha för sig resten av gårdagen.
Har även roat mig med redigeringar av CV:n på internetsajter på förmiddagen, samt förberett morgondagens möte med handläggaren på AF. Ska bli intressant att se hur jag blir bemött......
 
Gårdagens "inredningsresultat".....
 
...och dagens fynd muggar från engelska Portmeiron, gammal engelsk skål Mason, lerkruka gjord efter gammal tradition, två "gris"-shotglas och en liten vikingabåt i tenn, för en hundring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0