Innedag med "internet-resande"

Som sagt idag har jag hållit mig inomhus, med undantag för en påfyllningsrunda till småfåglarnas matkvarter.
Det bara blev så, sen har jag passat på att gå igenom utbudet av semestervarianter på varmare breddgrader.
Tro nu bara inte att det skulle vara nära förestående med något sådant, snarare väldigt tvärtom.
Dags också att ladda för nya bataljer med arbetsförmedlingen, blev faktiskt uppmanad att ringa chefen i ärendet, av kundtjänst, när jag i fredags kväll kollade om handläggaren varit i tjänst den da'n.
För att återgå till mera trivsamma göromål, kan jag säga att det finns en del att hitta om man söker.
Nu menar jag inte traditionell charter och sådant utan försöka hitta komponenter att plocka ihop på egen hand.
Vi får se vad mina systrar i syföreningen tycker om förslagen, när vi träffas om ca två veckor.
Förresten kanske dom också har hittat intressanta förslag, sju par ögon ser ju mer än två, så det ska bli roligt att diskutera: Vad, vart och när?, men till senhösten är det preliminärt sagt, att det ska gå av stapeln.
.....och som jag hade sett fram emot VM-handbollsfinalen mellan Spanien och Danmark, men där kan vi prata västgötaklimax. Spanjorerna fullkomligt körde över danskarna från första minuten och det var aldrig ens spännande.
Får bli "Så ska det låta" strax, men spänning bjuder ju inte det heller på. Kanske att det kan bli något av den varan i "En pilgrims död". Vi får väl se.
 
Det här såg inte så fel ut tyckte jag, som exempel på omgivning....
 
Inte dom här bilderna heller.
 
Nu blev jag sugen på sylta.....det kan vi åtgärda direkt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0