Regn, höst och värktabletter....

Inte hjälpte en natts sömn på värken inte. Bara att fortsätta pilla i sig vanliga piller, med varierande resultat.
Har väl kunnat konstatera att det verkar något bättre, men långifrån bra. Hoppas bara att det ska fortsätta åt rätt håll nu då och att pillren hjälper till.
Gästerna återvände mot Stockholm efter pannkakslunch á la morfar. Medan han hade kökstjänst plundrade jag och Storebror äpplen, en hel bärkasse full som "vägde bly". Nu återstår att ställa allt tillrätta i röran igen, men det får vänta ett tag tills jag mår bättre. Under rådande omständigheter riktigt längtar jag till städningen och ett besök på gymet också förresten. (Haha!) Tänk vad bisarr världen är ibland och visst får man sig en tankeställare om att uppskatta även vardagens trista göromål.
Nu blir det kaffe, sista biten av äppelkakan och andra halvlek Arsenal-Stoke. Heja Stoke!!!
Gick ju inget vidare för Stoke.....och nästa match, derbyt i Manchester, där leder "fel" lag i halvtid och värre skulle det bli.
Ovanpå detta öser regnet ner ute, med andra ord har jag upplevt bättre dagar.
 
Storebror"pallar" äpplen
 
Lillebror har "byggt en koja" i vardagsrummet
 
Inte ser väl pöjken direkt ledsen ut över menyn....
 
...och Lillebror väntar på att mamma ska fixa färdigt pannkaka fransk stil (socker smör &citron som rullas)
 
Fotopajas tar farväl medan brorsan tittar på alla hockeykort han fått av morfar.
 
Bye, bye for now......operation "återställ" startar sedan omgående.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0