Påskdag och trädgård.....

Då jag kände mig väldigt "fit" och rörlig i jämförelse med den äkta hälften, tyckte jag att det fina vädret inbjöd till lite trädgårdsarbete. Så jag har rensat bort allt gammalt fjolårsris, eller åtminstone det mesta och rotat runt i kökslandet.
Började dagen med en sen frukost på förstukvisten och har sedan frestat musklerna, (eller dom jag trodde mig ha) med diverse rivande, krattande och böjövningar om vartannat. 
Dock tyckte inte armen att det var tid för grovgöra, så den protesterade och gör fortfarande. Så då var vi tillbaka på ruta ett i det avseendet igen.
Här följer lite vårbilder från Fagersanna.
Vackert i hängampeln vid ingången.
 
Frukost
 
Många färger på spontanpenséerna i gruset
 
Tättbefolkat på piren och "party" hela tiden.
 
Gullvivorna i baljan vid väggen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0