Nu är dom påväg......

Efter ett intensivt dygn som boendehandledare, har jag åter "landat" här hemma, med en hel del saker att ta tag i. Lite matshopping fixades dock redan på hemvägen, men rapport till Arbetsförmedlingen står högt på agendan, då vi har passerat ett nytt månadsskifte.
Medan jag var väck från bostaden har maken haft besök av elektrikern, som nu har försett oss med ett ansenligt antal kontakter i gäststugan och därtill en massa ledningar draget, samt ny takarmatur.
Var inne och "tjuvtittade" direkt när jag anlände hem.
Sen har det tagit mig några timmar att uppdatera mig här på internets utbud. Så en kopp kaffe får jag nog styrka mig med innan jag ger Inga order om middag och tar tag i aktivitetsrapporten.
Rapporten skickad, middagen äten och julbreven med godis till USA är packade och klara för transport till Posten (när jag ändå ska in till Tibro igen och göra second hand.....)
Såja, då var dom inlämnade och jag är färdigshoppad för idag. Påväg är också några bekanta, ner till sydligare breddgrader för en längre vistelse. De flyger framåt kvällningen.........
Själv får jag väl "titta ikapp" några teveprogram som jag spelat in och kanske försöka komma isäng någorlunda, då det imorron återigen är skola, som startar ytterligare en fullspäckad dag.
 
Ivägsända förpackningar med diverse.....
 
Tibros julgranar står lite varstans, här vid Inredia.....
 
.....och dom här hittar man vid Bråbacka villaområde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0