Inte alls bra......

.....var nivån på min sänka. Doktorn ringde igår eftermiddag och sa att jag skulle gå ner idag igen och ta en hel massa andra prover, vilket jag nu har gjort. Visst, har väl känt mig en aning tröttare än vanligt, haft lite rethosta sen en vecka och svettas onormalt mycket, men inga förkylningstecken för övrigt.
Vi får se vad detta ger för resultat, men inte blir man piggare av att fundera på vad det nu kan vara för fel.
Onödigt varmt har det också gått och blivit, det gör ju inte saken bättre tycker iallafall jag.
En av fruarna And dök precis upp på snabbmatsrestaurangen och än sålänge har jag gamla hamburgerbröd från lanthandeln, kvar att bjuda på.
Igår kom dom samtidigt och "käbblade" en del sinsemellan och ikapp, för att få min uppmärksamhet. Sen hade dom lite svårt att koncentrera sig på att äta, istället för att bråka med varandra om maten. Men som jag sagt förut, finns inte mycket plats för hjärna i dom knopparna......
I skolan var det ganska lugnt även idag, inte många elever kvar i vår grupp nu och de är alla självgående,bara de har med sig motivationen. Det kan variera en aning från dag till dag, för en del iallafall.
Nu kom även fru And nummer två, hon är aningen mera högljudd och framfusig, hon har också fått ett hamburgerbröd och sen fick dom solrosfrön till efterrätt. Undrar om dom kan hålla sams hela måltiden......
För övrigt fyller maken år idag och har firat med att bita sönder en tand. Sen ska han även på fotbollsmatch (som coach) snart, vi får väl hoppas att dom har den goda smaken att vinna dagen till ära....
 
Här är dom från igår, glatt "ovetande" om altanförbudet, som vanligt.
 
Hemlagad pyttipanna, fick han till middag.
 
Utsikt från datorn, dom letar solrosfrön i det inte så korta gräset, men än är det inte för långt!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0