Nästa säsongs.....

.....spelprogram för Premier League släpptes idag och vi har börjat undersöka möjligheten att ta oss till Liverpool och se en match, utan att det kostar skjortan. Nu kan man ju önska en hel massa, men sen om det är genomförbart återstår att se. Vi jobbar på det iallafall.
Farbror doktorn var inte så elak (bara lite) och för att göra en lång historia kort, så "var det ingen ko på isen" vad han kunde bedöma, men fortsättning följer med kontroll av sänkan nästa månad och då följdaktligen nytt beslut om annan åtgärd, kanske.
Skolan igen för att fortsätta med "städandet" av papper och gå igenom vad jag "hade för mig igår", på det området med ansvarig (min handledare). Så han vet var grejerna finns...... Hmmm
Träffade också två av tjejerna som nu går i en annan grupp och de ville kramas, höra vad jag gjorde nu och sa att de saknade mig. Jodå, nästan alltihop på svenska.....vilket ju är syftet.
Lite fika på detta och sedan snabbt iväg till nypremiären på assistansjobbet. Jag har arbetat lite från och till där förut, men det var några år sedan nu.
Här höll chefen mig sysselsatt i ett antal timmar och svettigt blev det, men ett bra träningspass för den som "skolkat" från gymet ett tag. Undrar om hon hade något hushållspapper kvar på rullen då jag åkte.
Men trött är jag inte faktiskt, så lite kondis kanske finns i lager ändå.
Fotboll på agendan förstås för både mig och maken, men han är med Fagersanna IF på bortamatch. Jag väljer att spela från fåtöljen......
....och så ska jag kolla lotto såklart.
 
Överlämnade en "klänningsglass" till kompisen igår, då hon fyller år i dagarna....
 
Visst har vi tillräckligt med kajor, men.....
 
...dom små är ändå lite söta då de skriker på mamma hela tiden efter mer mat.
 
Hundvännen på nya arbetsplatsen ser ut att ha fått vittring på nå't i skogen, men jag såg inget.
 
Jaha, näha, jag får alltså inget godis...... 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0