Rationalisering och repris......

Idag var det inte läge för elvakaffe (heller) utav den enkla anledningen att jag "nödgades" slå ihop det med frukost, då den fortfarande inte var äten vid denna tidpunkt.
Kan vara att någon ser ett problem i ovanstående förutsättningar, men till den skaran hör inte undertecknad. Jag anser mig flexibel i det mesta, men kanske inte i allt. (Undantagen tar vi en annan gång....)
Änderna, ("en hel hoper") hade också tagit sen frukost, travade runt på vår gräsmatta och plockade något ur jorden med jämna mellanrum. De fick lite bröd som tillskott, ville ha mer (!!) men gav slutligen upp och drog vidare.
Igår (tekniskt sett tidigare idag) innan jag tog natt, hann jag söka två jobb, titta ikapp på TV-programmen och färdigställa några "Hattisar", samt sticka lite babytofflor som jag ska roa mig med att montera senare idag.
Till middag blir det tredje-dags-repris på dillköttsmenyn, men jag gråter inte......
Inget inbjudande väder, så blir bara-vara-dag med handarbete och kanske lite dumburk förutom den obligatoriska kollen av sociala medier. 
.....och Lotto är det skral utdelning på, men What's new?
Imorron är det riktigt jobb igen (istället för fas 3), som personlig assistent. 
 
Aha, där är du äntligen! Blir det nå't eller?
 
Mera på gång.....har ju inte så mycket i lager (hahahahaha...)
 
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0