Sista.......

....sommarhelgen i Sverige för detta år, kan man undra?
Och den tillbringade jag som vanligt på Fagersannaloppisen eftersom det är lördag. Idag har jag burit ner ytterligare lite saker efter en mini-rensning, så jag kunde hjälpa till och "sprida ut mig" över tillfälligt tomma bord.
Burit och burit förresten, jag väckte maken som fick följa med ner i bilen som bärare in till borden. Det är tillräckligt jobbigt att bara plocka upp och arrangera grejerna....så det var skönt.
Inte så mycket kunder idag, men de som varit här har iallafall handlat en del av mig, så det har redan gått ihop sig. 
Är några timmar kvar ännu, så kanske till och med att det kan bli överskott idag......
Fortfarande ingen "rusning" efter tröjor eller annat hantverk, men det gäller att inte ge upp....snart så.
Maken ska på fotboll när jag kommer hem, så vi behöver inte umgås idag heller (hahaha).
Dock har jag åtagit mig att arbetsleda Inga, så det finns middag när matchen är slut.
Vet inte vilken engelsk match som visas på TV idag, men Liverpool spelar först på måndag kväll (mot Arsenal).
Gör därför inte så mycket om jag missar sändningen i eftermiddag.
Men vad ska Inga laga för mat? Det är nu problemet att lösa.........
 
Tidig gryning i Fagersanna........runt femsnåret.
 
Bild på "utbredningen".....
 
Mycket "flygfän" ute idag, speciellt den här arten.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0