Det är mycke' nu......

Trodde vi hade kommit en bit på vägen med röjning av prylar här hemma och visst hade vi det.....
Men nu står det grejer både högt och lågt, samt mer i väntan på transport hit för sortering. Inom de närmaste dagarna ska även maken montera ner alla köksluckor för inlämning och sprutning till ny fräsch färg.
Mitt i alltihop ska tanten fylla sextio och har gäster inplanerade flera gånger den da'n. Så har vi bröllopet till helgen i Stockholm att närvara vid. Förhoppningsvis är mors lägenhet tom efter raiden dit imorron med sonen och sen hoppas jag att beställd städfirma kan ta flyttstädet, annars blir det tuffare än tufft.
Maken har tjänst hemma med ovanstående montering och mottag av en speciell leverans under morgondagen.
Vi får se när begravningsfirman har tid med mig angående alla andra praktiska detaljer och kanske än mera egentligen, när har jag tid att träffa dom??
Nu blir det lite "Så ska det låta" innan jag fortsätter rensa handväskor på näsdukar, kammar, pennor och slitna potmonnäer.......
Det fanns någon till inuti.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0