Nästan klar i ena ändan......

Sonen och jag gjorde en raid på äldreboendet idag, medan maken var husvakt och skruvade ner köksluckor.
Sonen körde en transport möbler med min bil till bonusdottern i Hörnebo, medan jag organiserade upp och packade ner det sista. Därefter fanns ett antal telefonsamtal och tidsbokningar att göra, för att sedan vid hans återkomst lasta i allt som gick, i två bilar för transport till Fagersanna. Här hemma får jag sedan gå igenom och sortera alltsammans mera noggrant. Men rörigt är bara förnamnet......
Dock stannade vi halvvägs för lunch strax efter halv tre och fixade en take-away med hem till maken. Nu är det om möjligt ännu rörigare än igår.....
Men nån gång ska vi väl få ordning på detta också.
Imorron sista besöket i mors rum och förhoppningsvis kan vi få hämtat det vi vill skänka till second hand och sen bara ta med de få prylar som inte fick plats idag. På lördag kommer städet och nu.......åter till sortering.
 
Min lunch idag: kycklingspett med tillbehör.
 
Hemkommen såg det ut så här i köket, han hade hunnit en bit......
 
....men överallt står allt och lite till om vartannat.
 
Nån som är sugen på att byta arbetsuppgifter....?

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Gott

2015-02-23 @ 19:30:45
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0