Ett av fyra.........

......brev är ivägskickat, av "släktadministrationen". Alltid något och imorron ska jag fixa kopior så två till kan läggas på låda. Det sista kräver sedan en del ytterligare arbete och författarskap, då god man-året ska redovisas i både ord och siffror.
Idag snöade det nästan hela dagen, men inte några mängder som gav en massa skottningsarbete. Vi får se vad kung Bore pysslar med nu efter mörkrets inbrott. Sen har han ju "hela natten på sig" att ställa till elände för tisdagen. Dock ska maken med till Tibro imrron bitti och gissa vem som får skotta, om så behövs?
Idag har jag varit och tömt bilen vid återvinningen och maken har efter min hemkomst "fyllt" den igen. Dock är det grejer som ska till second hand denna vändan.
Röjningen fortgår alltså och klädsäcken från igår är levererad till Hörnebo, med kaffe som betalning.
Nu skriker tvättmaskinen: Färdig! vilket betyder en dust med torktumlaren, som inte vill gå färdigt programmet tills tvätten är torr utan stänger av mitt i. Det är nå't "chall" på av/på-knappen som inte vill stanna i läge, ska prova starkaste tejpen idag.......för vanlig var ingen idé.
Blir Ullaredsåpa ikväll tror jag och Idrottsgalan (samtidigt naturligtvis) men får väl trycka på fungerande knappar och spela in det ena.
Och trött är jag fortfarande, man blir det av nån konstig anledning, då man inte somnar förrän långt efter två och måste upp redan före sju.
 
Dukat och klart, nu fattas bara matgästen......... (igår)
 
Det finns allt möjligt i gömmorna, (efter pappa) men vi har också sett föreställningen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0