Sista dagen......

..... för en av chaufförerna idag, en yngre kille som tänker ta sig an andra utmaningar än att köra sopbil framöver.
Bara att önska lycka till i fortsättningen och tacka för bra samarbete.
Apropå det så är jag inte sist anställd, trots att jag bara jobbat i tre månader. Flera stycken har börjat efter mig och antar att det lätt blir så, i en expanderande bransch med ett relativt ungt företag.
Har precis ätit upp halva matlådan, som Inga fyllde på igår när hon var hungrig. Men då har jag ju också kvar lunch tills imorron, som tänkt från början.
Strax är det dags att ta sig an de få timmar som återstår av arbetsdagen och vädret håller i sig....
Inte direkt strålande sol precis, om man säger så. Det skvalar allt emellanåt och blåsten börjar tillta igen. Möjligen, möjligen, kanske vi kan få se en glimt av solen senare. Det verkar inte helt omöjligt, då det börjar ljusna utanför "skyltfönstret". 
Nja, "spoke too soon"som engelsmannen säger. Ingen sol här inte och klockan är redan sex på da'n. Bara att ge upp hoppet och sjunka ner i tevefåtöljen istället. Ska bara äta upp min sallad först, den som Inga skar iordning såfort jag visade mig.
....och imorron har det gått en arbetsvecka igen.
 
Bara matbilder idag, alltid retar det nå'n (hahaha..): Lunch.......
 
...och kvällsmat, sallad med hemmagjord blue cheese-dressing (bara turkisk yoghurt med mosad ädelost)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0