.....och en kväll på "hamnkrogen".

Vi skulle gå ut och äta igår kväll, men den restaurang maken hade siktat in sig på för att få ansjovispizza hade stängt just på tisdagar. Vi får göra ett sista försök imorron kväll innan vi ramlar isäng några timmar. Måste nämligen åka härifrån redan vid tre imorron natt, då flyget hem går 06.30.
Istället hamnade vi i hamnen "Puerto de La Duguesa" återigen, ett trendigt ställe med många matställen ungefär två kilometer härifrån. Till slut valde vi samma kinesrestaurang som i söndags. Maken gjorde en repris på menyn också, medan jag varierade mig något. Sen avslutade vi med glass och kaffe, innan JAG fick köra hem, för se han hade tagit en cerveza grande till maten, ....ordinarie chauffören. Men jag har ju också körkort och hade bara druckit mineralvatten till min mat.
Sista dagen började även den med lite moln, men sol också. Vi får se vad vi hittar på, inte så mycket känns det som utan bara softa inför hemresan blir det förmodligen.
 
Han ser väldigt koncentrerad ut på maten......
 
Tidigare i veckan flög det förbi två "mopeder" därute ovanför havet....
 
...och så kan man också använda en stege, såg jag påväg hem från marknaden i fredags.
 
Måste ju även "publicera" en soptunna då jag numera är i den branschen...
 
En nyfiken katt nere vid havet får också vara med....
 
...och slutligen skickliga vindsurfare från Tarifa.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0