Inte helt hundra......

......idag. Sov dåligt i natt och känner mig inte helt på topp. Vi får se om det går över, eller vart det annars tar vägen. Pillat i mig lite piller och avvaktar utvecklingen.
 Men det är i alla fall fredag och det är alltid positivt. Dags att ånyo köpa med thai-mat hem, då maken tyckte det var en bra idé. Smakar säkert gott idag också.
Annars händer inte så mycket, får väl bli Let's dance ikväll med lite husletande som "förrätt".
Måste bara kolla med kompisen som startade sitt nya jobb idag, hur det kändes. Inte för jag är nyfiken, men.....
Blir nog bra för henne också verkar det.
Hämtmaten är slut, vi är mätta och solen skiner in i köket, på mina påsksaker som vill bli omhändertagna. Helst igår säger dom när jag frågar. Får väl ta tag i det pronto......då ,då.
Klar med höns och kaniner, ska bara avsluta ljugandet innan jag får kaffe.
 
Lagom portion.....och gott!
 
Utanför glittrar sjön och på dörrkarmen sitter en "suddig" fluga.
 
.......och nu är dom "inhivade" i garderoben tills nästa år.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

De ser gott ut :)

2016-04-01 @ 20:11:38
URL: http://CheerSarah.devote.se
Postat av: a n n i k a

Gott!

2016-04-02 @ 17:47:51
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0