Semester, eller.......?

Startade dagen med en date hos distriktsläkaren, där det konstaterades att fortsättning via remiss är nödvändigt för att förhoppningsvis få bukt med en del av alla problem.....
Även om jag är mycket skeptisk till ett gott resultat, så får jag väl ändå ge det en chans och lita till expertis.....eller?
Därefter blev det en snabb shoppingrunda i Tibro centrum, innan jag återvände hem för att påbörja tre dagars semester med en sen frukost.
Lite senare framåt lunchtid dök även sonen upp för att avnjuta lite mat innan jobbet och umgås en stund med syster och hennes barn.
Sen lastade vi in oss i två bilar och drog till Hjo för att "avnjuta" Hem & Hobby, samt leta Poke'mons. Vi trodde också att det fanns två öppna second hand-affärer att besöka, men dessa hade den dåliga smaken att ha ändrat öppetttiderna under sommaren. Så där var stängt hos båda. (Eventuellt gör vi ett nytt försök imorron då!)
Fortsatte till ett regnigt Karlsborg för en fika hos café Alvia, innan vi fortsatte till (faktiskt) en öppen second hand.
Morfar och grabbarna fortsatte sin jakt med mobiltelefonerna efter små varelser.
Väl hemma igen var det dotterns tur att fixa kvällsmat, hemmagjord pizza och nu kollar vi OS-handboll......
Vilket inte gick så bra , men nära var det........för damerna mot Ryssland.
 
Jaha du morfar....vad väntar vi på nu då?
 
Mormor fixade jordgubbar, de sista i hela Tibro och storasyster serverar.
 
Sen tar vi en relax- och aktivitetsstund, innan......
 
"Spela fotboll med mig, jag vill vara boll"........
 
Det var fler än vi "ute och flög".
 
Fikastund.....
 
.....medan det var broöppning utanför.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0