Dagliga rutiner igen......

......blir det imorron, men idag var det åter sovmorgon (till tio) efter den arla uppgången igår (03.30).
Idag har jag plockat med uppackning, tvätt, veckans post och lite annat.
Sen blev det en sittning på fyra timmar hos en blivande sextioåring, tillsammans med merparten av övriga i symötet.
Jubilaren skulle resa bort på Dagen, så vi föregick händelsen med en liten visit och hamnade på en glutenfri fiesta
Innan detta fixade Inga både middag och matlåda. Hon har väl haft det lugnt och skönt på semestern hon också kan man tänka.
Alla presenter inköpta på resan har sorterats och förberetts, vissa på "närstående datum" till paket också. Två brev ska postas imorron, ett med nycklarna till semesterboendet och ett till Sumpan med en liten överraskning.
Liverpool har spelat också, de ledde med 2-0 mot Aston Villa i halvtid. Har spelat in och ska försöka hinna kolla slutresultatet innan sänggåendet, men klockan har så bråttom........
 
"Happy Valentine's Day".......
 
Frukost mitt i göra-ordnings-röran.
 
Se så snäll Inga var mot mig idag.....
 
....och såhär blir min utsikt nu igen, inte så dåligt det heller, eller?
 
Värdinnan serverar kaffe.......
 
....och bjuder oss på alla dessa läckerheter.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0