Det var ju onödigt......

......att sträcka sig i ryggen, då man håller på att plocka ordning i det allmänna kaoset. Inte bara beroende på de gäster som varit på besök, utan det kaos som råder i tvättstugan. Nej jag har inte avgivit något nyårslöfte, men har en plan som föddes för några dagar sedan, att styra upp utrymmet i detta rum till bland annat källsortering.
Jobbar ju numera i branschen, så behöver anamma lite struktur och disciplin vad det gäller återvinning.
Har pillat i mig några Alvedon och haft på stödbälte en stund, bra är det inte men hanterbart i nuläge. Vi får se vad som händer då jag ska ta mig ur sängen imorron...... bland annat.
Middagen är aväten och tre tvättmaskiner har "gastat" om hjälp med upphängning såhär långt på da'n, strax blir det förflyttning till tevefåtöljen för att titta på husletning. En kopp kaffe tar jag nog med mig och lite godis finns det kvar.... här och var, att avnjuta till.
Bara att avvakta och hoppas nu...... på att det släpper i ryggslutet. 
 
God fortsättning.....
 
...önskar jag och Olaf (min julklapp) som har fått i uppdrag att vakta min "stickburk" där i fönstret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0