Segt......

......i både näsa och muskler. Inget jobb idag och inte imorron heller, sen får vi se hur det utvecklar sig. Väldigt fint väder ute är det iallafall, men promenad är tyvärr uteslutet.
Finns det nå't att titta på, på burken? Sova kan man ju inte göra hela da'n, eller kan man? 
Bra att det fanns mat kvar sen igår till middag, så jag inte behövde fundera på det.
Har faktiskt plockat iordning på mina tröjor, lagt i hylla och hängt på stång. Så nu finns allt hantverk i mitt datarum.
Men sen var det dags att ta till sängläge igen. Orkar inte så mycket med andra ord......
Gott om snuva är det fortfarande, även om febern kanske har gett med sig.
Ikväll blir det handboll igen, får hoppas på att Sverige inte går samma öde tillmötes som stackars Liverpool igår.
Men då det är Tyskland som står för motståndet, kan det bli svårt.
Och nytt stick-projekt pågång..........
 
Bra att Olaf hjälper mig att ha ordning på stickorna.....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0